درب اتوماتیک چیست؟

در پاسخ به سوال درب اتوماتیک چیست، باید بگوییم که درب اتوماتیک، یک نوع از انواع درب بوده که برای باز و بسته شدن از یک حسگر حرکتی و یا ریموت کنترل استفاده می‌شود. در واقع برای باز و بسته کردن درب اتوماتیک به نیروی دست و استفاده از دستگیره درب نیازی نبوده و درب با استفاده از موتور الکترونیکی و برد الکتریکی به صورت اتومات باز و بسته خواهد شد.

درب‌های اتوماتیک برای افرادی که توانایی جسمی ضعیفی دارند و همچنین برای ورود و خروج کودکان و اطفال بسیار کاربردی می‌باشد. از این‌ رو راحتی کاربرد درب‌های اتوماتیک اولین مزیت این نوع درب‌ها می‌باشد.

چرا که به صورت اتومات باز و بسته می‌شود و نیازی به استفاده از دستگیره درب ندارد. درب اتوماتیک در انواع مکان‌ها چون بانک‌ها و موسسات اعتباری، فروشگاه‌ها و مراکز خرید، مراکز تفریحی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و… نصب و استفاده می‌شود. درب‌های اتوماتیک در ۲ صورت افقی و عمودی حرکت می‌کند.
درب اتوماتیک شیشه‌ای به صورت افقی حرکت کرده و در اکثر مکان‌ها چون بانک‌ها، مراکز خرید و… استفاده می‌شود. درب اتوماتیک پارکینگی نیز به صورت عمودی حرکت می‌کند و در مکان‌های نظامی و حفاظتی و در اکثر پارکینگ منازل نصب و استفاده می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.